24 sierpnia 2015

♡ Fashion | Don't worry

Został równy tydzień do końca wakacji, ale przecież każdy z nas wie, że te dwa miesiące odpoczynku nie trwają wiecznie - za każdym razem mijają jeszcze szybciej. Tytuł posta po części z koszulki, a po części abyście nie martwili się powrotem do szkoły :) Pozytywne nastawienie to już połowa sukcesu! Jest coś co lubicie w szkole? Ja na przykład uwielbiam to, że mam wtedy dużo obowiązków, muszę organizować sobie czas, aby z wszystkim zdążyć - po prostu wtedy się nie nudzę. Mam tylko nadzieję, że nie ucierpi na tym mój sen!


Dziś prosta stylizacja, wybrałam białe sandałki, żeby całość prezentowała się ciekawiej. Są leciutkie, bardzo wygodnie się w nich chodzi, a kupując je trochę się obawiałam, że tak nie będzie. Z kolei spodnie udało mi się wylicytować na allegro za bardzo korzystną cenę i to mój kolejny udany zakup internetowy, bo ich początkowa cena sklepowa skutecznie mnie odrzucała. Podoba Wam się moja stylizacja? ♡


* buty - stylowebuty.pl | koszulka - dresslink.com | spodnie - bershka

82 komentarze:

  1. Tak, wsztstko jest super. :D Kocham takie spodnie. ♥

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia to istna miazga, strasznie mi się podobają!! Pięknie wyszłaś ♥
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne buty! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakoś szczególnie szkoła nie przeszkadza, ale wiadomo... wakacje to wakacje :D haha
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KliK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne buty ;) Ja też lubię być zajęta, inaczej nie wiem co ze sobą zrobić, nie potrafię leżeć cały dzień w łóżku ani oglądać namiętnie telewizji
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja boska , ja mam jeszcze 2 tygodnia :D Plusy Anglii :)

    ♥ Pozdrawiam, Klaudia z bloga--> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <-- ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! A sandałki śliczne :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest super! Ja się obawiam zmęczenia podczas roku szkolnego, znowu obniżą mi punkty z zachowania za przysypianie :D
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna z klasą jak zawsze :) Uwielbiam tutaj zaglądać.klik oddany,
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość prezentuje się naprawdę świetnie!
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie szkoła jest okey, spotykam się z znajomymi i nie marnuję czasu. Nauka nie przychodzi mi trudno, szybko zapamiętuję lecz w środku roku szkolnego często mam momenty gdy wszystkiego mam dość.
    Bardzo ładne sandałki, podoba mi się koszulka!
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne buty *,* i stylizacja super
    http://paulinaay.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne butyy !!!! <3 Zdjęcia cudwone ;3
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://blackwomanx.blogspot.com/2015/08/back-to-school-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja cudowna! :) bluzka jest wprost genialna!! :))
    ja lubię w szkole to samo :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Cudowne są te buty! *-* niesamowite zdjęcia. Miałam przerwę ale wróciłam. Obserwujemy? Zajrzyj do mnie i jak ci się spodoba zaobserwuj. Na pewno się odwdziecze!
    the-wolf-in-moonlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne buty, w ogóle całość super, uwielbiam proste połączenia, wbrew pozorom są najbardziej efektowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne buty <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty marzenie po prostu !❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty wygrały, jak nie lubiłam takich to te są obłędne . Przekonałaś mnie do nich ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba, ale sandałki są prze-cu-dow-ne! Najlepsze w szkole/uczelni to są oczywiście znajomi! ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw, genialne sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialnie wyglądasz ; D

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię w szkolę to, że mogę spędzać dużo czasu ze znajomymi :) bardzo ładna stylizacja!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkołę się docenia jak się ją skończy, sama o tym pisałam :D
    Zgrabna jesteś, zazdroszczę figury!
    HD-EMI

    OdpowiedzUsuń
  27. Extra buty i super stylizacja :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jak ślicznie wyglądasz, pięknie również zrobione zdjęcia ♥

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie się zgadzam! Pozytywne nastawienie i wszystko możemy zdziałać!
    Śliczna stylizacja! Uwielbiam takie proste połączenia czerni i bieli ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Botu robią wrażenie ;) Ja mam jeszcze miesiąc wakacji ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Koszulka jest super!
    Przepiękna stylizacja! <3

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  33. Fakt, za każdym razem wakacje mijają coraz szybciej ;)...
    Genialne buty, spodnie tak samo!
    Śliczne zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też lubię to że organizuje czas i nie mam go chaotycznie ustawionego :)

    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w tych butach do granic możliwości!
    verravoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne sandałki! :)
    Zapraszam do mnie http://teenzoom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialnia koszulka i stylowe buty. Trzeba być dość smiałą osobą, żeby je nosić :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz rewelacyjnie, a buty masz wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładny zestaw i buty.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże najpiękniejsze buty jakie widziałam w te wakacje!! *_*
    Może wspólna obserwacja? :) http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia przecudne zreszta ty także <3
    Pozdrawiam
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/
    Ps.Też chce takie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Sandałki są po prostu cudowne. A jeśli chodzi o to co lubie w szkole to chyba niektórzy ludzie z którymi przez ten rok nawet mocno się zżyłam

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowna bluzka, a jeszcze lepsze buty!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  46. ja staram się na razie nie myśleć o tym co mnie czeka :) egzamin zawodowy, matura...
    wspaniała stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty ślicznie się prezentują

    Pozdrawiam :)
    Crazy and Monia(klik)

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty totalnie podbijają moje serce! *.*
    Ostatnio strasznie spodobały mi się buty tego typu. Ja już na szczęście nie muszę się martwić szkołą, ale pamiętam że najbardziej w niej lubiłam to, iż miałam stały kontakt z przyjaciółmi :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ahh, a tak na marginesie, to napisałam ci wiadomość na mail, który podałaś w zakładce "o mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne buty. Totalnie w moim stylu
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne buty i cała stylizacja też mi się podoba. Zaobserwuję Cię.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetna stylizacja, a buty marzenie! Masz świetną figurę. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne zdjęcia :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. nie lubie szkoły ja raczej uważam, że mnie ogranicza :)
    śliczne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze nie widziałam takich butów! Miłość od pierwszego wejrzenia <3 . Ja naprzykąłd uwielbiam to że widuje wszystkich znajomych :D

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Zakochałam się w butach! <3
    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja na szczęście wakacje jeszcze mam do końca września, ale mówisz samą prawdę - nie ma co się martwić tym, że zaczyna się rok szkolny. Zleci szybko i już za chwile będą kolejne wakacje.

    Stylizacja cudowna a w butach się tak zakochałam, że nie wiem aż co mam powiedzieć. SĄ TAKIE PIĘKNE <3

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja, zakochałam się w Twoich butach! Poklikane, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładne sandałki, pasują do stylizacji i Ciebie. ;) Ja jednak chyba nigdy nie wpasuję się w tę modę ;p

    ;) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Nowy post, który może przekona Cię do obserwacji, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś! Tak, czy inaczej zapraszam do siebie.
    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się :) Taki outfit chetnie nosiłabym do szkoły, ale napewno z innymi butami. Ładne sa te sandałki :) Outfit jest również w moich kolorach :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny top :) A szkoła nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  62. piękne buty! :) mam troche podobne :D i fajny post :) Buziaki !

    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  63. Fantastyczne zdjęcia! :)

    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przecudowne zdjęcia, a sandałki - genialne! :)
    Ważne jest pozytywne nastawienie i od razu lepiej można zacząć kolejny rok szkolny.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  65. Buty- maaaarzenie ♥ || http://pvulineblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne zdjęcia *O*
    PS. Masz nominację na moim blogu :3

    http://asaminach.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  67. sandały są rewelacyjne <3
    nic nie trwa wiecznie, wakacje tym bardziej :<

    Pozdrawiam i cudownej niedzieli ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  68. To prawda, pozytywne nastawienie i dobra organizacja, może nas znacznie przybliżyć do sukcesu. Genialna stylizacja, te buty są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  69. Matko te buty sa piekne *_*
    http://gosiaandmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. o kurcze, koszulka mnie zabiła! buty też świetne, sama bym nie założyła, ale wyglądają genialnie! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń