14 sierpnia 2015

♡ Fashion | White jumpsuit

Od razu chciałam zaznaczyć, że nie mam spalonych nóg, ani aż tak opalonych jak to wyszło na zdjęciach :) Nie lubię specjalnie leżeć na słońcu i się opalać, opalenizna została mi z wyjazdu nad morze na początku lipca. Muszę przyznać, że całkiem śmiesznie wyglądają te brązowe nogi w porównaniu do mojej bladej twarzy i rąk, haha. W każdym razie dzisiaj chciałam napisać coś o stylizacji, a nie o tym ♡


Biały kombinezon z koronkowymi elementami i pięknie wyciętym tyłem (pokazałam go w tym poście) pochodzi ze sklepu dresslink.com, jednak żeby prezentował się tak, jak to widzicie na zdjęciach, musiałam go sporo skrócić, wcześniej nogawki sięgały mi kolan. Trzeba było włożyć trochę pracy w jego przerobienie, ale teraz przynajmniej nie będzie leżał bezużytecznie w szafie. Jak Wam się podoba efekt? Nie chciałam znów iść w połączenie bieli z czernią, więc zdecydowałam się na kremowe i różowe dodatki - wygląda to bardzo dziewczęco!


* kombinezon - dresslink.com | naszyjnik - reserved | sweterek - zara

76 komentarzy:

  1. Te "spalone" nogi świetnie kontrastują z tym kombinezonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kombinezony, ale z racji tego że jestem niska i drobna nie mogę znaleźć idealnego, a szkoda. Fajnie że połączyłaś brąz z bielą, dzięki temu stylizacja wygląda ciekawie. Ja również nie przepadam za leżeniem i opalaniem się. :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutki! obawiam się, że ten mój który przyjdzie też będzie za duży:D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Mam ten sam kombinezon, tyle, że czarny. :)

    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie go przerobilaś :)
    www.twopinkdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjecia :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje nogi świetnie prezentują się z tym kombinezonem!
    Całość wygląda idealnie, kombinezon ci bardzo pasuje.
    PS. ja też nie specjalnie lubię leżeć i się opalać haha
    zapraszam do siebie, na nową notkę :)
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zestaw, pięknie Ci w bieli <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kombinezon :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. teraz kombinezon wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili proszę o poklikanie w kliki :)
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko na zdjęciu bardzo fajnie wygląda odcień nóg xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kombinezon! Ta opalenizna wcale nie wygląda źle, wręcz przeciwnie. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne połączenie :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny ten kombinezonek!! :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja i ładne nogi :) zapraszam http://www.veg-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten kombinezon! Taki elegancki, boski
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ślicznie wyglądasz :) Mi tez już kilka razy się zdarzyło,że odbiegało wyglądem po otrzymaniu niż na stronie.

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz, a nogi masz ślicznie opalone:))


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny stylizacja :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam jedną sukienkę od nich do przeróbek, więc rozumiem co masz na myśli. W tym połączeniu wyglądasz świetnie, dobrze, że zrezygnowałaś z czerni, bo byłoby trochę za ciężko.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodka stylizacja.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten kombinezon jest fantastyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kombinezon! Świetnie pasuje do niego ten naszyjnik nadając takiej delikatności całemu stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon śliczny :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kombinezon jest uroczy! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Biały kolor idealnie podkreśla opalenizne i wizualnie sprawia , że czlowiek ma ciemniejszą karnacje.
    Fajna stylizacja, podoba mi się ;)

    http:/whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie to wszystko razem wygląda, kombinezonik jest super! a twoje nogi są cudownie opalone :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super wyglądasz! Blog także mi sie podoba. ;)
    Zapraszam ponownie do nas, obserwacje mile widziane ;)

    http://nowaksisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne wyglądasz! Ostatnio bardzo podobają mi się takie kombinezony, pomimo, że w mojej szafie nie ma ani jednego :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kombinezon :)
    chciałabym mieć takie opalone nogi, jakie Tobie wyszły na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie to wszystko razem wygląda :) A zdjęcia wyglądają nieziemsko!

    Zapraszam - banana-smiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia:-) naprawdę widać, jakbyś była bardzo opalona:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe faktycznie troche smiesznie wyglądaja ale mimo wszystko aż tak le nie jest i w sumie gdybyś nie napisała to bym nie zauwazyła ze masz dwu kolorowe ciałko :D
    kombinezon, sliczny ! :D
    zapraszam do siebie a jesli się spodoba zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ten kombinezon, jak dużo rzeczy z dresslink ;)
    Obserwujemy? ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo delikatnie i dziewczęco świetnie wyglądasz w takim połączeniu <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna stylizacja, śliczny jest ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wygladasz! Białe ubrania idealnie wyglądają do opalonej skóry <3
    A jeśli chodzi o nóżki, mam tak samo, cała reszta blada XD
    cudowny blog! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna stylizacja !
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne zestawienie! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kombinezon <3
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Really beautiful combination of nude colors dear! They suit you so much! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kombinezon!


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylizacja, bardzo dziewczęca, tak jak mówisz :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kombinezon akurat fajnie wygląda gdy jesteś tak opalona :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O jej a ją myslalam że masz rajstopy :) super ciemne nóżki
    Świetnie wydladasz idealne wakacyjna stylizacja, biały kolor nie przyciąga tak słońca więc to duży plus
    Wygladasz dziewczeco i kobieco zarazem:)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz naprawdę :) Bardzo podoba mi się ten kombinezon.
    Zapraszam Ola-Mylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem nogi wyszly bardzo zdrowo i naturalnie :D Ale to moje zdanie :))
    Swietne zdjecia jejku kombinezony!

    Versjada (KILK)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale masz piękną figurkę kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz cudną figurę.
    Bardzo ładna stylizacja.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna ta stylizacja! Komicznie wyglądają te nogi w porównaniu do twarzy haha! Ale wyrówna się ^^

    Nowy post na moim blogu - http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejuu ten biały kombinezon jest piękny <3. Uwielbiam ten kolor, więc wszystko w nim jest najlepsze :D.

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale świetny kombinezon! śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nogi po zdjęciach wydają się być bardzo opalone i aż nie chce mi się wierzyć, że na żywo tak to nie wygląda :)
    Przepiękny sweterek, chyba muszę odwiedzić zare w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Prześliczny kombinezon :) Świetnie w nim wyglądasz!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna stylizacja, zupełnie w moim stylu :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post z pierwszą sesją nowym sprzętem :)
    efffie.bloogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. kombinezon mega mi się podoba!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  60. łał świetnie piszesz posty, ale zmien design... ;) (nie chce oczywiście nikogo obrażać) ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może Ci się nie podobać, ale zmieniać go póki co nie będę, bo mi taki odpowiada :)

      Usuń
  61. lepiej opalone nogi i blada twarz niż nogi opalone do połowy, a i takie przypadki widziałam! :D
    prześliczny, dziewczęcy i mega letni zestaw. jak dla mnie perfekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudowny kombinezon, wyglądasz w nim prześlicznie :) Poklikałam, mogę liczyć na rewanż? :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  63. Kombinezon świetny, link kliknięty :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie: http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń