7 sierpnia 2015

♡ Life | #ddobinsta i moje ambicje!

Mam szansę zostać ambasadorką na stronie ddobinsta.com, ponieważ biorę udział w konkursie, który u siebie ogłosili. Myślałam dziś dlaczego to właśnie ja powinnam zostać wybrana i do głowy wpadała mi jedna myśl - ponieważ chcę, aby mój blog mógł się rozwijać! Żeby mógł zmieniać się na lepsze, żeby posty były urozmaicone i trafiały do szerszego grona odbiorców, co jest chyba najważniejsze :) Chyba żaden bloger nie chciałby, aby jego posty były coraz gorsze, wręcz przeciwnie! Świadomość, że ma się dla kogo pisać - bezcenna.

Często boimy się zmian i rozwijania się, bo zawsze jest ryzyko, że przyniesie to negatywne efekty. Jestem zdania, żeby zamiast mówić "a co będzie jeśli się nie uda" wybrać "dlaczego mam nie spróbować?". Trzeba robić małe kroki naprzód, a nie stać w miejscu. Czasami rezygnujemy, zanim los zdąży się do nas uśmiechnąć! Może tuż za rogiem czeka nas spełnienie marzeń? Ja nie chcę stracić tej szansy ♡


Kolejne pytanie brzmi dlaczego warto odwiedzać mojego bloga i dlaczego akurat nasz jest wyjątkowy. Powiem tyle, że mój blog zawsze będzie dla mnie wyjątkowy i jedyny, bo jest pisany przeze mnie. Jeśli ktoś polubi mój styl pisania i zdjęcia, które tutaj się pojawiają na tyle, że będzie tu wracał to będę szczęśliwa. Każdy ma inny gust, jak to mówią 'jeszcze się taki nie narodził, co by każdemu dogodził' :P

edit. ostatecznie ambasadorką nie zostałam, ale ogromnie dziękuję za wszystkie głosy na mnie oddane ♡

86 komentarzy:

  1. Niestety nie mam instagrama, ale wierzę w ciebie i życzę powodzenia! Uda się ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! <3 życzę powodzenia :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladnie, tak delikatnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam, bo myślę, że powinnaś zostać ambasadorką na ddobinsta! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w konkursie, mam nadzieję, że Ci się uda :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci powodzenia w konkursie! :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w konkursie :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie to napisałaś i powodzenia :)

    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  10. warto się rozwijać, śliczny ten kombinezon !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie samo zdanie! Zawsze warto próbować, bo później będzie się bardziej żałować :)
    Powodzenia! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. no to życzę powodzenia ;) !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam! Będę trzymać za Ciebie kciuki :)
    Sama również biję się z myślami, czy może jednak spróbować swoich sił i także zgłosić swoje uczestnictwo, ale nie jestem do końca przekonana.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję że zostaniesz ambasadorką :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie piszesz, tak lekko i szybko się czyta. Obserwuję i oczywiście oddam głos. A i kombinezon bardzo mi się podoba! Pozdrawiam
    Zapraszam do słoiczka z miętą KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. No to powodzenia!
    Świetnie napisane, nie wolno się bać ryzyka!
    Śliczny outfit.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :) Zgadzam się z postem całkowicie :)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie mam instagrama, ale życze powodzenia.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny blog, powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w zostaniu ambasadorką! Będę trzymać kciuki, zasługujesz na to:))
    Mam nadzieję, że wejdziesz do mnie, a jeżeli Ci się spodoba to zaobserwujesz ♥
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/ Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w konkursie ! Uda się :)
    A na bloga wracać będę zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia :)
    Masz ładniutki kombinezon. ;)
    Patussa.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę powodzenia! Zagłosowałam i mam nadzieję, że uda Ci się zostać ambasadorką ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia! Genialny kombinezon!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i czekam na opinie! :) http:/teenzoom.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piszesz w przyjemny sposób, tekst łatwo się czyta. Masz świetną opaleniznę. Życzę powodzenia. :)

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki, abyś została ambasadorką:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  30. O powodzenia życzę,ładne zdjęcia!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia. Życzę powodzenia zarówno w konkursie jak i rozwijaniu sie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w tym konkursie!
    Śliczne zdjęcia! *.*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. W takim razie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś mi się pod ostatnim postem ile kosztuje konturówka z inglota - kosztuje 21 zł.

    Piękne zdjęcia w poście. Skąd ten kombinezon? Jest cudowny. Bardzo chciałabym taki mieć :) Zdjęcia również piękne. No i trzymam mocno kciuki za udział w tym konkursie. Zaraz zagłosuję :)

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję za odpowiedź! w jednym z następnych postów będzie z nim stylizacja :)

      Usuń
  35. Piękny ten kombinezon. Wyglądasz w nim cudownie. :) Obserwuje :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia, myślę, że dasz radę, bo fajnie piszesz i masz ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę powodzenia i bardzo sie cieszę, ze walczysz o swoje marzenia :) cenie ludzi, którzy łatwo sie nie poddają i dążą do swoich celów :)

    Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki. Masz super bloga.
    Cudny kombinezon !!
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja ! Świetny post!Pozdrawiam :) Tymczasem zapraszam do siebie KLIIK jeśli ci się spodoba mój blog, koniecznie ostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia!!! Mam nadzieję, że Ci się uda!!! 3mam kciuki!
    Zapraszam na nowy post :)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia w tym konkursie :) Moim zdaniem zawsze warto ryzykować, jeśli chodzi o nasze marzenia, nie mamy nic do stracenia, a nie dowiemy się jak będzie, póki nie spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Powodzenia, obys wygrala. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Powodzenia! :)
    Bardzo podoba mi się ten kombinezon, ale wydaję mi się, że strasznie się mnie, a szkoda :c
    Pozdrawiam, WM.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny stylizacja! :* a post bardzo ciekawy i fajny


    zapraszam do mnie na bloga, nowy post się pojawił --->
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam nadzieję, że uda Ci się wygrać :* super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. w takim razie powodzenia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia. Zawsze trzeba próbować ! A może będzie warto? :)

    Pozdrawiam
    BLOG SUŁTANKA

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak najbardziej Ci pomogę! Zasługujesz na wygraną, zdjęcia na blogu są piękne, trzymam kciuki!

    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń
  53. Powodzenia! ;) obs za obs? Daj znać u mnie a napewno się odwdzięczę :) smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz cudownie i gratuluję ;)

    Zapraszam do mnie ;) Poklikasz w najnowszym poście ? odwdzięczam się obserwacją , tylko daj znać że kliknęłaś ;) :*
    http://milosczycieszkola.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dresslink-czesc-dzisiaj.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Czemu by nie zaryzykować i nie spróbować? Lepiej podjąć ryzyko i później nie żałować, że się nie spróbowało :) nic się nie straci, a można wiele zyskać :) Życzę Ci powodzenia! Zagłosowałabym, ale mam mały problem z laptopem i niektóre strony nie chcą mi wejść :c

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny look :)
    zapraszam kllaudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. trzymam kciuki, świetne zdjęcia ! :)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Niestety często boimy się zaryzykować a potem tego żałujemy.
    Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz w białym. *.*

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę powodzenia, ja osobiście bardzo lubię twój styl pisania. Piszesz prosto, zwięźle i na temat. Dodajesz bardzo ładne zdjęcia- same plusy! ;) Bardzo ładny kombinezon. :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ps. genialny szablon. Możesz mi powiedzieć, jak się nazywa.? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam prosty szablon przerobiony metodą prób i błędów, szukając różnych poradników w necie :D

      Usuń
  62. Głosowałam już na ciebie :) Dziękuje za komentarz :)
    Życzę powodzenia również :)
    http://raspberrypaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Powodzenia kochana, trzymam kciuki :*

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Głos oddany! Mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć cel. Powodzenia!

    http://palmsanddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Życzę powodzenia! :)
    Tak, masz rację, trzeba się rozwijać !

    NOWY POST!♥ Kliknij tutaj

    POKLIKASZ?♥ Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  66. mam nadzieję że sie uda ! bardzo podoba mi się twój styl pisania |:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Powodzenia

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  68. Powodzenia :)
    Mega kombinezon gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś wieczorem, albo jutro pojawi się z nim stylizacja i tam napiszę :)

      Usuń
  69. Powodzenia ; ))

    http://brunettevibes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo fajna stylizacja, uśmiechu więcej :)

    http://savemydayaleksandraklisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardo fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń