31 sierpnia 2015

♡ Life | Instamix sierpień 15'


widzieć efekty - największa motywacja ♡ | rowery z S. ♡ | uwielbiam wszelkiego rodzaju sałatki! | podczas pracy nad nowym postem :) lody banan-marchew, snickers i ciasto słonecznikowe ♡ | idealne zakończenie wakacji ♡ | zdjęcia z Anią ♡ | recenzja tej książki -> tu


przeczytane w sierpniu, "Zanim nadejdzie ciemność" oceniam na 7/10 | nad wodą | bransoletka soufeel -> post tutaj | leżę z misiem ♡ pierwszy magnum w życiu | oprócz kibicowania Polakom, zawsze trzymam kciuki za Bolta - mistrz! | koncert Enej | zdrowe snickersy :)

30 komentarzy:

  1. Jakie ciekawe rzeczy :))
    Obserwuje !! ;)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) To prawda, że widoczne efekty to największa motywacja :) Też uwielbiam jazdę na rowerze i sałatki. A zdjęcie z koncertu Enej przypomina mi ten, na którym ja byłam. Oni dają takiego kopa energii! Super atmosfera panuje na ich koncercie.

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 100% się zgadzam! atmosferę potrafią stworzyć niesamowitą :)

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu posty :-) fajne wspomnienia zasługują by je uwieczniać... :-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) konkurs juz rozstrzygniety był? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyniki dodałam w poście konkursowym, na samym końcu :)

      Usuń
  5. Wow, ale masz ładną figurę. Rzeczywiście dobra motywacja. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowy tryb życia, to popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te snickersy mega apetycznie wyglądają :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, optymistyczne zdjęcia! Koncert Enej - jeden z najlepszych na jakich byłam i to 2 razy! :D
    Pozdrawiam!

    http://mylittlethings-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne. ;D

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdrowe Snickersy muszą być pyszne! :D
    Zazdroszczę koncertu Enej, to jest cudny zespół.
    A efekty widać, oj widać!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka Jak być szczęśliwym wydaje się być fajna :) Czytałam o niej kilka recenzji i chyba powinnam skoczyć po nią do ksiegarni

    OdpowiedzUsuń
  12. również mnie motywują efekty! gdyby nie one, już dawno bym się poddała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia, ja sama w sierpniu byłam zajęta książką, a dokładnie lekturą szkolą, ah ta zbrodnia i kara ^^ Dodaje się do obserwatorów! :)

    Zapraszam na mój nowo otwarty blog poświęcony grafice komputerowej. Mam nadzieje, że spodobają cię się publikowane przeze mnie posty i może pozostawisz po sobie komentarz, bądź dodasz się do obserwatorów. Liczę na opnie!

    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to 1 w życiu magnum? :O te lody są najlepsze na świecie! Super, fajne podsumowanie miesiąca, no i w sumie wakacji :-)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, bransoletka z Soufeel bardzo mi się podoba :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale brzuch :) ja niestety nie mogę sobie pozwalać na lody bo nigdy choć w połowie takiego brzucha nie wypracuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest obserwować Twojego bloga! Od jakiegoś czasu ćwiczę podobnie, jak Ty by mieć bardziej wyrzeźbione ciało i też z innego powodu, ale to może zostawię dla siebie na razie. ;p Jestem szczupła i ćwiczenia również pomagają mi przytyć, czego bardzo pragnę! I fotka Twojego brzucha motywuje mnie jeszcze bardziej! ;) Mega mix!

    Zapraszam do mnie. ;))

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię tego typu posty, zdjęcia, przywołują wspomnienia! :)

    MÓJ BLOG - klik!
    Jeżeli się spodoba zapraszam do obserwacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam u Ciebie posty z tej serii :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam instagramowe mixy , oby więcej takich postów ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. masz przepiękna pościel! :D super mix :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekty widać i to WOW. Sama bym chciała mieć takie ciało.

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny mix ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń