11 sierpnia 2015

♡ Fun | Jak być szczęśliwym

Po przeglądnięciu kilku stron książki stwierdziłam, że jest to coś na wzór słynnego dziennika, ponieważ na stronach znajdują się różne zadania i mnóstwo miejsca, abyśmy mogli sami ją uzupełniać. Cieszę się, że mogłam mieć tą książkę wcześniej, bo oficjalna premiera jest dopiero jutro :) W książce nie znajdziecie sekretu jak osiągnąć szczęście i zapewnia o tym sam autor. Są w niej za to "ćwiczenia ze szczęścia", które na pewno poprawią humor! Na stronie książki jakbycszczesliwym.com możecie zobaczyć jak to mniej więcej wygląda ♡



Decydując się na wypełnianie tej książki poświęcamy czas tak naprawdę na poznawanie siebie. Chcielibyście mieć u siebie tą książkę? :) Każda motywacja w naszym życiu się przyda! Ostatnio trochę się rozleniwiłam, a dzięki niej mam 3 postanowienia, że do końca wakacji:

poczytam, a raczej doczytam 3 książki, które zaczęłam (chyba nie mogłam się zdecydować, którą wybrać najpierw, haha!)

pojeżdżę na rowerze, bo czasami zapominam, że bardzo lubię to robić i siedzę w domu zamiast pojeździć po okolicy

pouczę się słówek! Tak, tak, są wakacje, ale strasznie chciałabym umieć angielski i muszę się w końcu za to zabrać 


45 komentarzy:

  1. jak dla mnie za dużo już tych kreatywnych książek na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Wydaje się być bardzo ciekawa i warta przeczytania. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do poprzednich książek tego typu nie byłam przekonana, ale tą kupię na pewno!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam tą książkę! U mnie recenzja o tej książce pojawi się za 3 dni! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wydaje się na prawdę ciekawa i zachęcająca. Dzięki Tobie znalazła się na mojej liście must have!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałem o tym :D, taki "zeszyt ćwiczeń'

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wydaje się bardzo ciekawym pomysłem :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wygląda ciekawie, ale patrząc na mój obecny poziom szczęścia chyba nie będę po nią sięgać... jeszcze :) pozdrawiam i miłej nauki angielskiego, też praktykuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka dobrych sentencji i świat jest od razu pękniejszy


    http://liveofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale supcio książka ! koniecznie muszę ją kupić !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka (poradnik) wydaje się być ciekawa :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej książki. Jest podobna do książek Keri Smith. Wygląda na fajną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęło się od "Zniszcz ten dziennik" i już kolejna podobna książka :) Jeszcze żadnej z nich nie miałam, a zadania mają naprawdę świetne. Ta również zapowiada się ciekawie ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka zachęca :) Powodzenia w nauce języka również nabywam tę wiedzę ♥
    http://myblogspotduskaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa wydaje się ta książka! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba równierz wierzyć żę można coś zmienić. Bez dobrego nastawienie większość rzeczy jest nie możliwe :)
    Książka wygląda na interesującą :) Spróbuję ją zakupić :)
    From: http://korneliasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze o tym nie słyszałam, wydaje się ciekawe ^^

    zuzublog.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie za dużo książek tego typu pojawia sie na pułkach księgarni :/ ale ta książka wydaje sie najciekawsza

    izzy-bblog.blogspot.com
    (Mogłabyś poklikac w ostatnim poście ? :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Coraz więcej pojawia się takich książek, przez co stają się kamieniami w rzece. Dodają trochę otuchy muszę przyznać, ale nie na tyle, by je kupić. :)

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam jeszcze tej książki :<

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  21. great post! love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie się zapowiada!
    Zapraszam do mnie-bondelnatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale wygląda na ciekawą..
    Motywujące teksty..
    Teraz mam ochotę sobie taką kupić :D

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie słyszałam, ale zaraz zajrzę na stronkę i popatrzę :)
    obserwujemy? daj znać u mnie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem szczesliwa:) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej książce, ale wygląda ciekawie :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post, dear. Have a nice weekend. Keep in touch, pls. Best regards from Sarajevo.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam o tej książce, wydaje się być fajna i chciałabym ją mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta książka wydaje się być świetna! Zajrzałam na jej stronę i chyba ją sobie kupię :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)

    Zapraszam do mnie : http://recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje się przyjemną książką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju jaka super książka! Chyba sobie kupię! Zachęciłas mnie :)

    Zapraszam
    Todayistheend.blogspot.com

    Nie no musze mieć te książę!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba kupię tą książkę. Wydaje się ciekawa i warta przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta ksiazka w przeciwienstwie do slynnego dziennika bardzo mi sie spodobala :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że mamy takie same postanowienia :) Uważam, że właśnie wakacje są świetnym czasem na naukę! Bo w końcu można zajrzeć do tego, co się lubi...

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo wzmacniające ducha!

    OdpowiedzUsuń
  37. O, kolejna książka tego typu ;) widzę że nas tym zaczynają "zalewać" :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa książka, chyba sobie taką sprawię

    http://pracowniablogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń